Friday, October 14, 2011

Wat Een Week.


Agustin Lazo Adalid.
http://en.wikipedia.org/wiki/Agust%C3%ADn_Lazo_Adalid

Mooie zonnige dag vandaag, was ook vrij warm, 19 graden wat voor 14  Oktober prachtig is.

Mooi om gelukkige mensen te zien genietend van dit onverwachte warme zonnige weer, hoop het is morgen ook zo.

Ik heb beslist een ontspannen dag te hebben vandaag, het is een heftig week geweest, en ik moet even bijkomen, ik ben blij dat ik het bedrijf vond dat Maurits een afspraak met heeft kunnen maken.

Ik hoop dat  zij iets zullen kunnen maken zodat ik kan gesteund zitten, zou aardig zijn goed te worden gesteund zodat ik niet en verdraaid verzak.

Dit maakt het leven zeer ongemakkelijk voor mij, zou aardig zijn als dat zou kunnen worden opgelost.

Voor nu zal ik mij verheugen vanavond, op Later met Jools op BBC2 TV en The Horrors, en een band van Southend, Essex,  dichtbij waar  Richie vandaar komt

Morgen hoop ik dat Wales tegen Frankrijk in de halve finale in Nieuw Zeeland van de Rugby Wereld Beker Tornooi van zal winnen.

Ik moest lachen toen wij op het nieuws hoorden dat Liam Fox, de Minister van Defensie moest aftreden omdat hij de regels van het Ministerie van Defensie had genegeerd.


Na  40 jaar werken om Eerste minister te worden, heeft hij het allemaal weggegooid door zijn beste vriend toe te staan om als zijn officieuze adviseur te handelen, en de ambtenaren uit te wijken die de minister moeten beschermen.   

Ik verheug mij nu op later met Jools en het weekend.



No comments: