Tuesday, October 18, 2011

Helpt Mijn Leven Te Begrijpen.



Rachel Baes.


Deze laatste dagen, heeft Blogger mij geërgerde; plotseling waren er geen commentaren op mijn blog voor drie hele dagen.



Dit verstoorde mij, aangezien het zulk een belangrijk stuk van mijn leven is; zag absoluut niets, begon benieuwd te zijn of mijn blog misschien niet toegankelijk was.

Toen ik mijn blog zocht, vond ik het, maar slechts tot vrijdag, toen ik vroeg Richie om te kijken, zei hij zei dat hij het zag, maar zonder de mogelijkheid te commentariëren.

Ik vroeg op Face Book, of andere mensen ook problemen hadden met toegang tot mijn blog, Tracey D vertelde mij dat het 2 dagen duurde voordat mijn blog zichtbaar was.

Ik was verbaasd over dit nieuws, hoorde dit nooit eerder en heb dit nooit  ervaren, gewoonlijk, zodra ik mijn blog publiceer dan ontvang ik  commentaren.

Drie dagen had ik geen commentaren, begon vandaag na te denken over wat ik zou kunnen doen.

Gelukkig hoefde ik niet doen, omdat ik drie commentaren vandaag ontving, goed om hen te zien, zij maakte mij zeer gelukkig.

Dan heb ik mij gerealiseerd hoeveel ik deze berichten had gemist van mijn vrienden, nu is gelukkig deze `'glitch' over.

Blij het is over, minstens kon ik mijn blog schrijven en publiceren, ik geniet van schrijven elke dag en het schrijven helpt mij om mijn leven te begrijpen.  

                                                       




No comments: