Thursday, October 27, 2011

Het Leven Werd Meteen Veel Beter.




Marcelino Vespeira

http://en.wikipedia.org/wiki/Marcelino_Vespeira



 Richie en de honden zijn naar het park gegaan, de honden zullen genieten; Ik wedde dat zij gelukkig hun pensdiner bij hun terugkeer zullen verslinden.

Spoedig toen zij weggingen, begon ik mij ongemakkelijk te voelen, in plaats van overgaan, is het nog slechter en nu voel ik mij vreselijk, ik deed mijn best het te negeren.

Proberend langzaam te ademen, in de hoop te ontspannen, er gebeurt gelukkig niets hop ik  tot Richie terug is, en kan mij helpen.

Ondanks vreselijk voelen, op de een of andere manier ben ik erin geslaagd kalm te blijven, ik hoop mij op de radio te kunnen concentreren, en mijn blog schrijven.

Zeer moeilijk te negeren, aangezien het me misselijk maakt, ik bekijk de klok niet, moeilijk ben geheel geconcentreerd om niet misselijk te zijn,

Dit is niet de post die ik wilde schrijven, niet gemakkelijk nadenkend te zijn wanneer ik mij zo vreselijk voel nadenkend te zijn in dergelijk ongemak is niet mogelijk.


Met een beetje geluk zal Richie mij spoedig helpen beter te voelen, ik schreef dit en toen opende de deur en mijn schat Richie en honden waren thuis.

Het bleek er een uiterst kleine knik in de katheter buis, zodat het geen wonder is  geweest dat ik mij zo slecht heb gevoeld.

Wat een enorme opluchting, toen de katheter zak begon op te vullen, geen wonder die ik mij zo onwel heb gevoeld.

Het leven werd meteen veel beter.

No comments: