Thursday, October 06, 2011

Beter Optimistisch Dan Pesimistisch.

  

Alice Rahon.


http://en.wikipedia.org/wiki/Alice_Rahon


Vanochtend had ik een afspraak met Maurits, mijn ergotherapeut, om zijn advies te krijgen, zodat Richie mij in een betere positie plaatsen.

Maurits gaf Richie een paar tips en hij zal terug komen volgende week om te zien of het helpt, hij zal ook met  Ruud van Summit spreken of hij romp steun voor mij kan maken.

Op dit ogenblik, moet Richie proberen mij van de steun te voorzien die ik in bed nodig heb om te zitten, en behoorlijk goed blijven zitten nodig heb.

Op het ogenblik ben ik ingestort aan de linkerzijde, helaas kan ik niets doen om het tegenhouden langzaam eindigend ik hangend over de kant van het bed.

Gelukkig kwamen Richie en de honden van het park terug, en hij probeerde onmiddellijk om mij goed te laten zitten, en heeft probeer om het steunkussen te herschiken en opnieuw modelleert.

Het werkte voor slechts 5 minuten, dan was ik weer nogmaals verdraaid, en ingezakt  over de linkerkant van het bed,  het is zeer verstorend en ongemakkelijk.

Ik haat het, in plaats van ontspannen zitten voel ik mij constant over de linkerzijde verzaken, zelfs nadat Richie veel tijd besteed heeft om  mij proberen goed te laten zitten.

Uiterst frustrerend op het ogenblik, en ook veel pijn, ongemak vooral omdat er geen oplossing in zicht is.

Wij zullen  het beste van deze ongemakkelijke situatie moeten maken, ik blijf  optimistisch, niet gemakkelijk maar beter dan pessimistisch.


No comments: