Friday, October 21, 2011

Screaming.



Screaming.
Bienvenido Bones Banez, Jr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bienvenido_%E2%80%9CBones%E2%80%9D_Banez,_Jr


Vandaag was niet de dag die wij hadden verwacht , wij dachten dat iemand van Welzorg hier zou komen, zoals gisteren afgesproken aan de telefoon met Edwin van Welzorg.

In plaats van iemand tussen 08.00 en 13.00 zoals beloofd, kwam niemand en er was geen telefoontje, ook niet om me te laten weten wat gebeurde.

Om 15.15 nog niemand, ik telefoneerde en spraak  een vrouw die probeerde om te achterhalen wat gebeurd was, zij moest verder onderzoeken.

Dan kreeg ik een ander collega, hij wilde niet zijn naam geven, niet goed PR voor zijn bedrijf,hij  hield vol Welzorg te zeggen toen ik zijn naam vroeg, uiteindelijk vertelde hij mij.

Het bleek at hij niets wist, ik moest mijn verhaal herhalen,  hij maakte ook en onderzoek, vertelde mij, dat  de ingenieur moest helpend met een paar ongevallen, hij was vertraagd, maar zou spoedig hier zijn.

Tegen het eind van het gesprek, was het 15.30, zij hadden mij hangnd gehouden voor 10 minuten en aan het eind was ik niets wijzer in verband met wanneer iemand mij zou helpen.

ik de nieuwe rolstoel kuip op 10 Oktober kreeg, sindsdien ben ik in vreselijke pijn geweest, doordat de arm steunen 10cms te hoog zjn, mijn schouders zijn  enorm pijnlijk hierdoor, hopelijk zal er geen langdurig schade zijn.

Om 16.30 probeerde ik mijn casemanager te spreken, zij is niet daar op vrijdag, zei René, de secretaresse, zij zou zien of  zij te weten kon komen wanneer de ingenieur hier zou zijn, zij belde terug en vertelde mij, hij zou hier zijn om 17.30

Ondertussen had ik via Welzorg, een ingenieur gesproken, hij was in Almere, kon pas veel later in de avond  helpen en misschien zaterdag, hij kon mij geen tijd geven, het perspectief op nog een dag van eindeloos wachten, was  niet aanvaardbaar.

Onze vriend Cecile, die ons bezocht, telefoneerde Welzorg nogmaals, zij legde mijn situatie uit, helaas konden zij het slechts maandag melden.

Richie stond op het punt mij in bed om 18.35 te zetten toen ging de deurbel, een ingenieur Welzorg kwam binnen, en  15 minuten later, had hij de arm steunen verlaagd, en om 18.50 was hij klaar.

Blijkt hij was van Leiden, 40 minuten van Amsterdam, zijn werk was al officieel  twee uren geleden had moeten gebeëindigd zijn, hij had nog een klus in Leiden, en als lles goed ging ws hij thuis om 20.00.

Welzorg betekent zorg, zij schijnen geen zorg te hebben, voor hun klanten of hun werknemers te hebben, dankzij Rick, de overwerkte ingenieur kan ik weer zonder pijn zitten.





















No comments: