Friday, October 07, 2011

Blij Met Mezelf.




 
1904.
Alice Rahon.



Volgende week maandag, zal ik mijn nieuwe rolstoel kuip krijgen, daarna een afspraak met Maurits, mijn ergotherapeut.

Ik hoop dat wij dichter aan een oplossing voor mijn zit probleem zullen komen, ik heb moeite om een goede zitpositie voor langer te handhaven dan 5 minuten.

Het is werkelijk uiterst sloopend om constant ondanks de beste inspanningen van Richie in te zaken, reeds vandaag heeft Richie mij elk paar minuten verplaatst, het is nu pas 15 uur, en ik heb meer aanpassingen nodig

Sinds het koudere herfstweer dat zeer abrupt op dinsdag is begonnen, hebben wij veel regen gehad, vorge nacht na de bliksem en opnieuw vanochtend, echte tropische buien.

Wij hadden goed nieuws van de dierenarts, de resultaten van Marleen waren terug van het laboratorium, alles is o.k., het was niet kwaadaardig.

Wij waren zeer opgelucht, had mij niet gerealiseerd hoe ongerustig ik was geweest, tot de medewerker van de dierenarts ons telefoneerde.

Zo aardig om het weekend te beginen met goed nieuws te gaan, ik ben blij dat ik erin slaagde om het uit mijn gedachten te zetten, ik wilde niet onnodig overstuur worden.

Gelukkig dat ik erin slaagde om niet over te enken en te speculeren, dat ik niet voor niets overstuur werd.
  
Ik ben blij met mezelf voor het uit mij gedachten zetten, ik deed het  succesvol, ik vergat alles tot de telefoon rinkelde.










No comments: