Wednesday, October 26, 2011

Vreemde Evaring.



 

1920
Karel Teige.
http://en.wikipedia.org/wiki/Karel_Teige


Vorige nacht had ik een vreemde ervaring, ik ontwaakte in het midden van de nacht, en verzocht  Richie  om het bed, kort in de zittingspositie te zetten, en zodra hij het opnieuw in e lig positie sliep ik vrij meteen.

In de ochtend was er slechts een vaag herrieneringen, moest controleren of het werkelijk gebeurde, Richie bevestigde dat het werkelijk is gebeurd.

Behalve snel naar het toilet gaan, gisteren was het achteraf ook ontspannen dag.

Het was een zeer ontspannen dag, na mijn succesvolle darmbeweging, ik kan niet geloven hoe belangrijk zij zijn en een welk reusachtig effect het kan hebbenop mij.

Als ik niet mijn positie in bed kan handhaven, is het gewoonlijk omdat ik naar het toilet moet gaan; het is vrij verbazend hoe het mij destabiliseert, ik ben  benieuwd of dit is wat andere ook hebben.

Ontmoette dit nooit voordien, het is duidelijk iets met mijn handicap te maken die,  zeer snel progressief slechter wordt.

Merkte weer laatst hoe ik door diverse dingen word beïnvloed, (de koude) wind, de temperatuurveranderingen en de darmbewegingen, de pijnlijke krampen en de pijnlijk spasmes, wat mijn arm spieren belemmerde.

Deze dingen kunnen niet worden gecontroleerd, wij kunnen  slechts proberen snel voorzien en antwoorden, vaak is er geen kans.

Als ik een ongeval heb gehad, haalt Richie mij meteen uit bed en nemmt mij in de badkamers, na een fijne warme douche, schone kleren, parfum herstelde mijn vertrouwen.

No comments: