Thursday, October 20, 2011

Kleine Overwinningen.



Bienvenido Bones Banez Jr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bienvenido_%E2%80%9CBones%E2%80%9D_Banez,_Jr

Meer problemen met blogger vandaag, nu kon ik de labels niet op mijn Engelse blogpost voor het grootste deel van de dag plaatsten noch mijn Nederlandse post plaatsen.

Tot nu, en net opeens lukte het met de zelfde labels, en de zelfde tekst in mijn Nederlandse blog, maar het is niet bizar, het is slechts blogger.

Aardig om kleine overwinningen, zoals het telefoon gesprek middags te hebben, met Edwin van Welzorg, hij belde om een afspraak te maken om de arm steunen te verlagen

Edith merkte op toen ik de nieuwe kuip op 10 oktober kreeg, dat de arm steunen op mijn rolstoel 10 cms te hoog waren, daardoor had ik veel pijn.

Zij telefoneerde onmiddellijk Percy die beloofde  iemand meteen te sturen, na 11 pijnlijke dagen te wachten, wilde hij mij een afspraak volgende week donderdag geven.

Dit was niet aanvaardbaar; niet naar en ongemakkelijke 2 weken, ik zei, nee dat kan niet, Percy je collega beloofde spoedige actie op maandag 10 oktober.

Edwin zei dan wordt het morgen tussen 8-13 uur, dit zou goed zijn en precies wat ik wilde horen, ik verheug mij op morgen en weer zonder pijn zitten.

Hopelijk zal de bureaucratisch administratie spoedig gedaan worden, zodat Welzorg de nieuwe begeleider besturing kaan bestellen.

 Met de correcte besturing zal het veilig zijn, niet zo de besturing, die ons afgelopen november was gegeven.

Geen wonder ik viel in juni, gelukkig werd ik niet zeer slecht verwond toen ik uit de rolstoel op mijn hoofd viel.

Richie voelde zich schuldig voor maanden en het was de fout van WMO adviseurs voor het adviseren van de verkeerde besturing.




No comments: