Monday, October 24, 2011

Vreemde Dromen.

Vandaag werd beter nadat ik kon zitten, ontwaken vanochtend was  afschuwelijk, mijn spieren waren gespannen, niet een prettige wekken.

Het is zelden dat het niet gebeurd, hoewel sommige dagen minder slecht zijn, vandaag was het slecht, toch is het wekken in pijn elke keer een schok.

Vanochtend  na een rusteloze nacht, vol vreemde dromen, ik lag onbeweeglijk behalve mijn zacht trillende benen die elk paar  minuten een spasmes kreeg.

Veel onvrijwillige beweging, droevig vrijwillige niet zo gemakkelijke, het was moeilijk om mijn armen te bewegen, ik wachtte op Richie om mij te helpen.   

Mijn rechte arm was zeer stijf en strak gevouwen over mijn borst,  het was onmogelijk om het recht te maken, zodat Richie masseerde mijn schouders en armen.

Dan hielp hij mij om het handvat te pakken, na de eerste reeks oefeningen,  hoefde ik Richie niet voor hulp opnieuw te vragen.

Elke dag dat ik mijn arm oefeningen  kan doen is een goede dag, nog beter als ik het zelf kan doen, als niet dan helpt Richie mij.

Het belangrijke ding is dat mijn spieren werden gestrekt, zodat ik mijn handen  en armen kan gebruiken, ik lag  in bed en heb gedacht hoe het leven zonder armens is.

Mijn gedachten waren donker,  heb besloten om op vandaag te concentreren, om niet tijd te verspillen die verstoort, zodra ik kon genieten van de dag.  
  
                                     









No comments: