Monday, October 17, 2011

Misschien Ben Ik Niet Geduldig Maar Enkel Realitisch.



Jean Arp.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jean_Arp


Het wordt nu kouder, zeer merkbaar dat de herfst gevorderd is, de laatste dagen van warm weer zijn over tot volgend jaar.

Grappig hoe ik einde van de zomer haat, de lange donkere nachten, en vooral de klok die eind Oktober teruggaat, die mij van de mooie herfst zon ondergang heeft geroofd.

Dit jaar geniet ik ook van de donkere nachten, ik zal zelfs proberen om de klok zonder veel stress te accepteren, en wie weet misschien lukt het mij dit jaar.

Schrijvend moest ik veel lachen, kan mij niet voorstellen dat ik plotseling niet geĆ«rgerd zal worden  bij  het verliezen van een uur, dagelijks tot Maart.

Misschien wie weet en ik ben werkelijk een ontspannen en geduldige vrouw geworden, ik wens dat was waar.          

Multiple sclerose heeft mij gedwongen om geduldig te zijn, een grappige  gedachte, ik had mezelf nooit zo gezien.                                                   

Verbazend voor mij om te ervaren, dat ik geduldig ben,  lijkt bijna vrj onmogelijk voor zo een ongeduldig iemand zoals ik.

Ik realiseerde mij dat ongeduldig zijn stom is, aangezien ik niet kan bewegen,  beter voor mij om het leven gemakkelijk te nemen, misschien ben ik niet geduldige maar enkel realistisch.










No comments: