Thursday, October 13, 2011

Goede Dag.



La Cene,1950.
Gaston Chaissc.


Voel mij gelukkiger vandaag, niet zo bewust van mijn mortaliteit, aangezien ik onlangs ben geweest, ziekelijke gedachten geen waarvan ik niet houd.

Die ik te vaak heb gehad, sinds mijn armen zo veel zwakker zijn geworden, wat  mij ongerust heeft gemaakt, is hoe zal het leven zijn.

 Richie zal door gaan, wat mijn zorgen niet weghaalt, ik probeer om mijn gedachten te stoppen, maar dat lukt nooit.

Gelukkig had ik een onderbreking vandaag, aardig om zelfs één dag, vanmiddag heeft  Richie mijn teen, vingernagels en mijn haar geknipt.

 Nu voel ik mij hersteld, altijd na een kapsel en een manicure en pedicure voelt het briljant, dan werd ik gebeld door Maurits, om mij te vertellen hij had een afspraak gemaakt op 28 Oktober

Het is met een bedrijf dat diverse types van steun maakt, ik vond het bedrijf, Acquarius, gisteren toen ik het Web surfte, en ik hoop het is nuttig.

Dan kwam Marianne met kleren die zij voor me had veranderd, zij nam ook wat meer met haar, briljant dank zij haar en Anja I heb ik nu meer kleren om van te kiezen.

Mijn favoriet zwart jasje deed Richie mij meteen aan, dat is de eerste keer in jaren, aardig voor Marianne om te zien hoe eenvoudig het is.

Ik zie veel beter uit, voelde mij ook zo, mijn aangepaste kleren hebben mij een reusachtige veelgevraagde boost gegeven, voel weer mezelf.


        













              















No comments: