Tuesday, July 03, 2012

THC Hielpt Mij.


Patrick Jones

Het is weer een grijze sombere uitziende dag; Richie zegt dat ondanks hoe het eruit ziet is het een milde dag buiten.

Hij heeft de honden meegenomen naar het park waaruit ze opgewonden zullen terugkeren en meteen uitkijken voor hun eten.

Te beoordelen naar hun opwinding voordat ze gingen, en het feit dat Richie langs de dierenwinkel geweest is en heeft pens gehaald, weten zij ook wat hun eten is vanavond.

Het duurde Richie lang om me in een goed zit positie, ik ben blij hij deed dat omdat ik nog steeds goed zit 40 minuten later wat uitstekend is.

Natuurlijk wordt ik geholpen door het feit dat het is niet belachelijk warm, aangezien het vaak heet is om deze tijd van het jaar.

Nu dat de Euro 2012 voetbaltoernooi afgelopen is leek alles een beestje saai de dag na dit is vaak het geval na een dergelijke competitie.

Toch is het niet lang om te gaan nu en het nieuwe voetbalseizoen 2012/13 zal starten in augustus, ik verheug mij op de wedstrijden.

Angela een goede vriendin van Engeland zal ons bezoeken van 9 augustus tot 13th van augustus, ik hoopte om te kunnen uit te gaan met haar, maar het lijkt zeer onwaarschijnlijk op dit moment.

Net als ik had gehoopt naar buiten te gaan toen onze vriendin Jaya ons aan het begin van mei bezocht en dat is helaas niet gebeurd, en ik moet nog steeds in bed blijven.

Ik doe nog steeds mijn best om te blijven optimistisch dat de open wond genezen zal, zodat ik weer in mijn rolstoel zitten kan, hopelijk terwijl het nog steeds zomer is.

We waren echt zo hoopvol in februari wanneer het oude druk wond litteken open ging dat het zou niet lang duren.

Nu is het al meer dan vier maanden sinds de 23rd van februari toen Richie bloed op mijn bil ontdekte.

Meestal lukt om het uit mijn gedachten te zetten en mij gewoon concentreren op het dagelijks leven; het verschijnt vaak in mijn gedachten als ik bijna in slaap val.

Het effect van dergelijke een gedachte  houd mij altijd wakker en ik moet mijn best doen om het te vergeten en  concentreren op niet te denken.

Zo vaak prober ik niet te denken maar dit lijkt alleen meer gedachten te maken en het is moeilijk om te stoppen.

 Wat voor mij werkt is dat ik ben in een vuurtoren en ik kijk hoe de golven breken tegen de rotsen hieronder.

Gisteravond had ik geen  problemen THC hielp mij snel in te slapen.



No comments: