Wednesday, July 11, 2012

Meer Wachten.

Oscar Dominguez



Het weer is nog steeds slecht, op dit moment hoor ik donder, de wolken zijn donker en de zon kwam uit als de laste momenten voor een storm.

Vanmiddag had ik een aangenaam bezoek van Anja, we hadden het gepland toen ze hier was twee weken geleden om mij te helpen met papierwerk.

Vandaag wilden wij brainstormen over hoe de gemeente Amsterdam te beïnvloeden om de airconditioning te installeren.

Gisteren ontving ik een e-mail van mijn case manager om mij te informeren dat de gemeente Amsterdam heeft besloten mij een mobiele airco eenheid te geven.

Wanneer Anja mevrouw Yildiz belde om meer informatie hierover te krijgen, werd haar verteld dat zij niet werkte op woensdag.

Anja zal haar opnieuw morgen bellen voor meer informatie van mevrouw Yildiz te krijgen.

Ik ben benieuwd hoe zij het zullen installeren, misschien denken zij dat wij gewone ramen hebben waaronder je kunt een mobiele airco plaatsen en de  ventilator buis uit het raam hangen.

Dit is niet mogelijk in ons appartement, alle ramen gaan van vloer tot plafond, de mobiele airco die we hebben werkt niet helemaal goed omdat we niet kunnen zetten onder een venster.

De enige plek die Richie kon vinden was naast de wc deur, hij heeft een ronde gat in de muur voor de extractor slang gemaakt.

De warme lucht gaat in het toilet en de ventilator draait continu, dit maakt het toilet onbruikbaar door de hete lucht.

Het andere probleem is dat de extractor buis niet lang genoeg is voor de airco in de slaapkamer te zetten, dus het is in de buurt van de deur.

Wat betekent dat het is niet zo effectief is, als het zou moeten zijn als we het correct installeren konden, het zal zeer interessant zijn om meer informatie morgen na Anja’s telefoontje te krijgen.

Terwijl Anja hier was kreeg ze een telefoontje van Paul Loos van de De Alliantie mijn verhuurders, die ze probeerde te contacteren op maandag over de hele airco verhaal.

Ze legde uit dat we hebben nu gehoord dat de gemeente Amsterdam wil me een mobiele airconditioning eenheid geven.

Wij hebben echter nog geen verdere informatie gehad, wij weten zelfs niet als zij het installeren zullen, Paul Loos heeft gevraagd op de hoogte te worden gehouden.

Meer wachten hopelijk morgen antwoorden en wie weet is er misschien wel een oplossing in zicht.

No comments: