Thursday, July 05, 2012

Schokkend nieuws.

 
    
Jan Muller, 1957.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_M%C3%BCller_%28artist%29    



Vandaag ben ik herstellende van een zeer vochtige dag gisteren, evenals de schok van het horen van het laatste nieuws over de airconditioning.

De vriend, die mij vertegenwoordigd tijdens mijn  beroep op 9th mei tegen de  Gemeente  Amsterdam besluit tot weigeren de voor mij dringend nodig airconditioning, zij telefoneerde hen gisteren.

Ze wilden weten voor mij wanneer de gemeente daadwerkelijk het installeren van de airco zou doen.

Ze was op de hoogte gebracht nu, dat een andere e-mail met meer vragen voor mij om te beantwoorden werd verzonden op 12th van juni, wanneer ze geen antwoord kregen stuurden ze een brief op 19th van juni.

De brief was om te informeren dat het advies negatief was  en zij hebben het geval onmiddellijk laten sluiten.

Zowel mijn vriendin en ik waren geschokt op dit nieuws, de enige e-mail die ontving ik op 12th van juni was een van de onderzoeker Hans de Graaf om zijn onderzoek uit te leggen aan mij.

In het e-mailbericht heeft hij zich verontschuldigde  wanneer men mij beledigd had, dat was niet zijn bedoeling maar hij moet de vragen stellen in het kader van zijn onderzoek.  

Afgezien van zijn verontschuldiging en uitleg waren er geen vragen in deze e-mail noch heb ik een brief ontvangen in de post van de onderzoeker of de gemeente Amsterdam.

Vanmiddag  stuurde ik een e-mail naar Hans de Graaf, het was zeer korte en tot het punt dat ik  geen e-mail met vragen werd ontvangen het op de 12 junith noch had ik had een brief in de post.

Ik vroeg voor een uitleg over de vraag waarom werd de zaak nu afgesloten, ik ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg, omdat het nu juli is maar ik meer van een kans op het krijgen van een out of office antwoord.

Dit is echt een ongelooflijke gang van zaken; het is alsof de gemeente  Amsterdam zou boven de wet staan, door willekeurig te besluiten de zaak te sluiten.

Ik wil bijna de beslissing herlezen   van het Gerecht van de 16th van juni die vertelde me dat z mijn geval had aanvaard door de rechter en ik had mijn beroep gewonnen.

Het was bijzonder verschrikkelijk gisteren  om dit nieuws te krijgen op de heetste dag tot nu toe van deze zomer, op dinsdag 18 ° en gisteren ging het tot 28 ° en het was vochtig.

De vochtigheid maakte me fyssiek misselijk  en ik kon niet veel op de computer doen, mijn linker wijsvinger was slap en kon de helemaal niet kunnen functioneren.

De airco is een absolute noodzaak voor mij nu, maar de gemeente van Amsterdam lijkt te denken dat niet dringend nodig is.

Ze hebben nul begrip over een handicap vooral de gevolgen van een slopende ziekte zoals  MS.

Hun enige belang is in hun carrière niet in de mensen die ze geacht worden te  bijstaan, burocraten  hebben een voorkeur om  vakken aan te vinken en geld te besparen.




      




No comments: