Thursday, July 19, 2012

Goed Nieuws.

 
Oscar Dominguez
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%93scar_Dom%C3%ADnguez
 


Vandaag ontving ik heb goed nieuws te melden; de eerste was van Werner, de verkoper/adviseur van RTD-Het Dorp dat mijn ziektekostenverzekering het groene licht heeft gegeven voor Seetech.

Wat een opluchting  om eindelijk het nieuws te ontvangen, dat ik het oog gecontroleerd software,Seetech alsnog krijg, die ik nodig heb sinds februari vorig jaar.

Op dit moment kan het me niet schelen zolang ik het zo spoedig mogelijk heb, zodat ik kan leren hoe het te gebruiken,  hopelijk zal ik Seetech  vrij snel kunnen leren.

Het andere goede nieuws kwam in de vorm van een aangetekende brief van mevrouw Yildiz, van de juridische afdeling van de gemeente Amsterdam.

Het was een lange bureaucratische brief, die precies uitlegde wat de zorgplicht van de gemeente Amsterdam was.

Ook  precies in welke omstandigheden een verzoek om  airco zou te worden aanvaard door de WMO. O

Met vermelding in de brief,  dat ik mijn beroep had gewonnen, terwijl de brief werd ook vermeldt dat er mogelijk een probleem met abnormale niveaus van warmte in dit appartement zou kunnen zijn.

In de brief staat dat de onderzoeker Hans de Graaf van Mozaak my deze vraag heeft gesteld,  of ik mijn verhuurder heb gevraagd om hulp met mijn probleem met de hitte.

De brief stelt dat omdat ik niet met dit deel van het onderzoek hebben meegewerkt, was dat de reden voor de negatieve beslissing door de onderzoeker.

Ik beantwoordt natuurlijk alle vragen met inbegrip van die twee, ik heb de onderzoeker geïnformeerd dat het probleem was mijn MS, en dat kon mijn huisbaas my niet mee helpen.

Mrs. Yildiz verklaarde dat ze heeft besloten om de negatieve beslissing te negeren en mij alsnog airco te geven.

De brief heeft niet vermeld, wat voor soort airco ik zal krijgen, noch doet het mij vertellen me wie zal het installeren of wanneer we kunnen verwachten dat het gaat gebeuren.

Aangezien het is nu vakantietijd in Nederland, ik zal nu nog langer moeten wachten om te horen.


No comments: