Monday, July 23, 2012

Mischien Is Er Een Regenboog Aan Het Einde.

 
Oscar Dominguez.



Op vrijdag middag  zat ik te wachten op een gesprek met RTD Het Dorp, het bedrijf dat mij  de Seetech computer zou leveren.  

Ondanks de afspraak,  om 15.00 terug te bellen werd het 15:00 en niemand belde nog heeft de medewerker mij een e-mail gestuurd.

Vanmorgen had ik verwacht een e-mail in mijn inbox te vinden, maar er was niets, toen het 15.30 uur werd heb ik zelf telefoneert.

Ik krijg na lang te wachten spraak ik de receptioniste, die zette mij in de wachtrij  voor meer dan 4 minuten van vreselijke muziek, werd opeens de verbinding verbroken      

Ik belde terug, en hoorde ik de persoon die ik wilde spreken, was bezig aan de telefoon, ik heb gevraagd of ik in 5 minuten terug zou bellen, en hoorde dat zij mij zou bellen.

Dit heeft mij niet echt overtuigd, ik was dat ik inderdaad na 10 minuten een telefoontje van het bedrijf kreeg.

Maar ze wilden geen afspraak maken zoals die persoon vrijdag wilde maken, Rita wilde alleen bespreken of ik eigenlijk een Duits woordenboek echt nodig had.

Ik kon niet echt geloven dat wij dit moet de bespreken, aangezien ik dit intensief gediscussieerd had met zowel mijn ergotherapeut en de vertegenwoordiger Werner van RTD Het Dorp.

Werner heeft een Deutsches Wörterbuch voor de Seetech computer gevonden, hij vertelde me in een e-mail wat de prijs was en ik stuurde hem een e-mail om ermee akkoord te gaan.

Uiteindelijk werd mij verteld, dat pas nadat ik heb betaald voor het woordenboek, zullen zij  hun planningsafdeling opdracht geven om een afspraak te maken voor het leveren van de Seetech computer.

Niet lang na deze enigszins teleurstellend telefoongesprek had ik een andere, ditmaal over de.airco.

Volgende week dinsdag om twee uur heb ik een afspraak met iemand die hier komt om te zien hoe en waar zij de airco kunnen installeren.   

Als RTD Het Dorp, de woordenboek heeft geïnstalleerd, zal misschien de Seetech computer ook worden geleverd volgende week.

Wat zou het goed zijn wanneer ik komende week de airco en de Seetech computer, als dat gebeurt zal ik erg blij zijn, ik kan bijna niet wachten.


No comments: