Saturday, July 21, 2012

De Zon In Mijn Leven.

Salvador Dali.

http://en.wikipedia.org/wiki/Salvador_Dal%C3%AD


Het leven wordt steeds uiterst moeilijk voor mij nu, en dat is omdat mijn ruggengraat is steeds meer vervormd, dus het is moeilijk voor me om recht op te zitten

Richie doet zijn best om mij evenwichtig te zitten, maar het is niet gemakkelijk om dit te bereiken, meestal binnen enkele minuten, is het niets meer goed.     

Dit gebeurde ook vandaag weer, Richie  probeerde heel lang, om mij in een goeie zit positie te krijgen.

Na ongeveer 15 minuten kreeg hij het resultaat dat hij wilde, daarna heeft hij het hoofd einde van het bed omhoog gedaan, zodat ik kon gaan zitten.

Tegen de tijd dat hij mijn computer tafel voor mij met mijn laptop erop, was mijn positie al veranderd en ik was gezakt naar links.

Het is zeer frustrerend voor ons beiden en ongemakkelijk evenals heel pijnlijk als ik mijn positie niet kan handhaven voor meer dan een paar minuten.

Toen ik de nieuwe bed steun kreeg aan het einde van febuarie werkte het goed en ik had niet zo veel aanpassingen nodig.

Dat duurde tot mei wanneer ik begon om vaker Richie's hulp te vragen en dit is steeds vaker sinds juni.

Mijn problemen met het behouden van mijn positie wordt veel slechter wanneer de temperatuur hoger wordt dan 22 ° graden wordt.

Het weer is niet een probleem voor mij op dit moment, het ontbreken van spieren, en mijn kromme rug zijn op dit moment het grote probleem.  

Dit is niet gemakkelijk om mee om te gaan voor ons beide, nog voor Richie of voor me, we doen ons best, dat is alles wat die we kunnen doen.

Richie is briljant op het bedenken strategieën die mij helpen, hij maakt het leven beter voor mij ondanks alle moeilijkheden van het leven met een progressieve ziekte zoals Multiple Sclerose.

Richie is de zon in mijn leven, hij maakt mijn leven goed en motiveert me om positief te blijven en het beste van alles te maken, en genieten van het moment.

No comments: