Wednesday, July 18, 2012

Alles Ging Goed.

 
Oscar Dominguez.
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%93scar_Dom%C3%ADnguez


Gisteravond, besloten Richie en ik om de katheter morgen te vervangen nadat Milou, de wond verpleegster was geweest om de voortgang van de wond te controleren.

Nadat Milou had een kweek en een foto van de wond genomen, vertrok ze weer maar niet voordat ze een afspraak voor drie weken tijd op 8th augustus gemaakt.

Ik probeerde om kalm te blijven en ontspannen, maar het was niet echt overtuigend niet voor mezelf of voor Richie dat ik een van die dingen was, niettemin bleef ik kalm.

Richie haalde mij THC damp, die ik  ingeademd langzaam door gewoon het plaatsen van de buis in mijn mond.

Heel snel, voelde ik dat ik ontspannen werd, ondanks dat merkte ik dat Richie had alles dat hij nodig gaat naar de badkamer gebracht om de katheter te vervangen.

Ondanks deze kleine momenten, bleef ik ontspannen toekijken, dit maakte mij een beetje nerveus, maar ik ben erin geslaagd om kalm te blijven.

Toen Richie had alles wat hij nodig zal hebben, begon de procedure, voordat ik het wist, had Richie  de ballon van de katheter leeg gehaald.

Toen hij de oude katheter uit trok, wat ik nauwelijks gemerkt heb met uitzondering van een kleine kriebel en toen was het al lang verwijderd en weg gegooid.

Toen ik vroeg wanneer hij de nieuwe katheter ging plaatsen, vertelde Richie mij dat het was al gebeurd, en ik heb helemaal niks gevoeld.

Echt briljant, de hele procedure ging erg goed, zonder enige problemen of ongemak voor mij, dat beviel mij zeer goed.

Richie moest lachen omdat blijkbaar zag ik massaal opgelucht en dolblij toen hij me vertelde dat hij de nieuwe katheter snel had gedaan.

Het nieuws over de katheter was het beste nieuws ooit op dat moment, zodra ik deze woorden hoorde, viel de spanning in mijn schouders weg.

Nu het gebeurt is ik voel me geweldig, het was echt een groot gewicht op mijn schouders, alleen wanneer het weg was, realiseerde ik mij wat een last het was geweest.

Na een heerlijker douche, heeft Richie bij aangekleed, geparfumeerd en oorbellen in mijn oren en ringen  mijn vingers gedaan.

Vervolgens heeft hij mij terug in bed gedaan, waar ik geniet van het schrijven van deze post en kijk uit om te genieten van een van de avond met mijn schat Richie.

 

No comments: