Sunday, July 01, 2012

Interactie Met Vrienden.

              

Anthonio Carneiro
http://en.wikipedia.org/wiki/Ant%C3%B3nio_Carneiro




Gelukkig voor mij vandaag is het weer een veranderlijk dag met ladingen van wolken en een koele bries, het is verbazingwekkend omdat het al de 1st van juli is.

Ongelofelijk gezien het koele weer dat wij hebben nu sinds mei, het is echt April weer of najaar, niet zomer die het hoort te zijn.

Voel me nog steeds vrij gemeen hopend op koele dagen, het hete en vochtige weer op woensdag was heel rampzalig voor mij.

Op woensdag kon ik niks doen behalve kijken op mijn blog en mijn e-mails, maar kon niks doen om dat mijn wijsvinger niet kon functioneren  en ik voelde me vreselijk.

Alles wat ik kon doen was berichten openen en opslaan als concept, zodat ik mijn notities de volgende dag schrijven kon.

Op donderdag was er wind die mij beter dan de dag ervoor liet functioneren, het was een opluchting voor me en ik ben zeker ook voor vele anderen met Multiple Sclerose.

Ik vind het vreselijk dat ik de laatste tijd blij ben als het koel en bewolkte weer is, dat is echt niet hoe ik ben, ik ben iemand die houdt van zon en nog steeds, zolang de temperatuur niet hoger dan 24 ° gaat.

Onze goede vriend Anja bezocht ons op vrijdag, het was mooi,het is echt leuk om vrienden op bezoek te hebben; helaas was haar bezoek te kort.

Bezoeken met haar zijn altijd te kort en geen wonder om dat het altijd zulk een genoegen is om een goede vriendin te zien zoals Anja.

Wij hebben de gemeente en het feit dat ik dan niks over de airco heb gehoord besproken en we hebben afgesproken dat als ik niets deze begin van de week had gehoord, zal ik haar laten weten en zij zal de gemeente telefoneren.

Anja's partner Erik en hun zoon Bosse kwam langs om haar op te halen, het was echt leuk om ze allebei weer te zien.

Het is opvallend hoe weinig mensen wij zien op een regelmatige basis, maar dat is hoe het is geweest voor heel wat tijd, vooral toen ik werd minder mobiel.

Het was niet zo duidelijk toen wij beide nog kon gaan werken en na het werk gingen we wandelen en genoten van deze prachtige stad en vrienden zien.

Ik werd gehandicapte en moest stoppen met werken, sindsdien is onze wereld kleiner  geworden, we proberen ons best om het zoveel mogelijk tegen te houden.

Deze dagen zijn elke interactie met vrienden zo goed voor ons, het is echt aangename tijd door te brengen met andere mensen en met andere ideeën aan de gang te gaan.











No comments: