Friday, July 27, 2012

Mooie Momenten


Oscar Dominguez.




Ondanks de hittegolf die we nu ondervindt, beet ik erin geslaagd om redelijk koel te blijven.                                                                                                                         

Dit is geweldig omdat het betekent dat ik maar niet vreselijk voel de hele tijd als we niet hadden deze tijdelijke lucht koeling oplossing.

De afspraak voor de installatie van de airco op dinsdag middag is iets die ik zeer benieuwd ben naar ben.

Het zou briljant zijn als ze een mobiele airco kunnen installeren, waar de warme lucht naar buiten wordt geblazen, zodat het systeem correct kan werken.  

Nu ik denk dat we krijgen te veel hete lucht na binnen, omdat we de ventilator buis niet uit het raam kunnen hangen.

Wat verklaart waarom ik soms warme lucht voel  in plaats van koele lucht, maar ons systeem van een kleine elektrische ventilator rechts naast me plus de airco lijkt te werken.

Richie heeft de honden naar het park nu genomen, waar ik weet  dat ze rennen en spelen en veel plezier hebben, dat moet een prachtig gezicht zijn.

Het weer lijkt te veranderen nu, de wolken zijn  zeer dik geworden en er is nu een dichte bewolking over de stad is.

Het lijkt alsof het op elk moment regenen kan, lijkt alsof de korte hete zomer al tot een einde komt na slechts vijf dagen.

Dit is erg triest voor degenen die genieten van het warme weer, ik wou dat ik  ook kon genieten van het heet weer, wat ik ook doe zolang ik koel blijven kan.

Er is niets mooiers dan het zien van de straat buiten in zonneschijn en de geluiden van gelukkige buren .

Richie komt zo terug van het park met de  honden, wanneer mijn lieveling Richie terug is zullen we samen genieten van de avond.


No comments: