Friday, July 13, 2012

Eindelijk Goeie Nieuws


Oscar Dominguez 



In de week had ik een e-mail van Richie’s zus, die vertelde me dat toen ze probeerde toegang tot mijn blog te kregen, heeft gehad die ze een waarschuwing gaf dat er malware op het blog was.

Ik ontving geen waarschuwing van Google, noch heeft iemand anders dit gezegd, en toen ik die e-mail van Aud kreeg, kon Richie gewoon toegang krijgen tot mijn blog zonder enige waarschuwing.

Als iemand anders heeft een waarschuwing over malware gezien, laat het me weten, en als ze weten hoe om zich te ontdoen van het op de blog, dat zou zelfs beter zijn.

Ik heb een waarschuwing over malware op mijn blog Leven met MS op Blog. com, toen ik de informatie over de waarschuwing zag werd het duidelijk dat er geen bewijs van malware eigenlijk op de blog was.

Ik hoop dat niemand anders een waarschuwing over malware op mijn Google blog heeft gezien en het blijkt ook een vals alarm te zijn.

Het is zeer verontrustend, maar aangezien ik zou haten om te denken dat mijn blog was gekaapt en werd gebruikt om  computers aan te vallen.

Gisteren heeft mijn vriendin Anja mevrouw Yildiz gebeld van de juridische afdeling  gemeente Amsterdam, die verantwoordelijk is voor het maken van de beslissing over mijn airco.

Mevrouw Yildiz heeft blijkbaar besloten het negatieve advies te negeren van Hans de Graaf, de onderzoeker, en mij airco alsnog te geven

Ze heeft Anja geen details gegeven alleen dat ik airco zal krijgen en het zou worden geïnstalleerd door de afdeling woonvoorzieningen.

Dus ik weet nog steeds niet of het is een mobiele airco of in de hele woning, ik zal weer moeten wachten op de brief, die mij informeert over het besluit van de gemeente Amsterdam.

Kan me schelen niet welk type van airco ik krijg, zo lang als het goed werkt en ik niet langer moet het warme weer verduren.

Het is nogal een strijd geweest om airco te krijgen van de gemeente Amsterdam, ik ben benieuwd hoeveel geld zijn uitgegeven om het te voorkomen, was het niet goedkoper geweest om het meteen te geven in 2011.

Zodra ik een brief van de gemeente Amsterdam ontvangen, zal ik ANGO informeren, de nationale organisatie voor mensen met een handicap, die hopelijk zal dit juridisch precedent gebruiken om andere mensen te helpen en airco aan te vragen..

Dus het lijkt erop dat ten slotte is er ook goed nieuws dat echt briljant is, het bewijst dat wanneer men vasthoudt en doorgaat dan krijg je een resultaat.






No comments: