Saturday, July 14, 2012

Meer Goeie Nieuws.


 Oscar Dominguez


Had net goed nieuws van Richie's zus Aud, dat ze meteen contact heeft opgenomen met Google om  hen te informeren over het probleem van de malware op mijn blog.

De volgende keer dat ze mijn blog wilde lezen, kreeg ze niet langer berichten over malware, dat is een opluchting.

Google moet snel gehandeld hebben, het is goed om te weten dat zij proactief zijn, het is geruststellend.

Vandaag was de laatste dag, van het gebruik van die speciale lotion op onze haren en het lichaam; wij hopen dat het effectief is geweest.

Het zou goed zijn om te weten dat Richie is verlost van deze vervelende bacteriën, die is uiteraard de reden voor zijn terugkomende vervelende huidproblemen geweest.

Deze middag beseft ik plotseling dat  ik was geslaagd om airconditioning van de gemeente van Amsterdam te krijgen, een belangrijke overwinning die ik nog niet echt had gevierd.

Een opmerkelijke prestatie en ik wacht nu op de officiële brief zodat ik kan Richie kan vragen het te scannen en op te sturen naar Ango, de nationale organisatie voor mensen met een handicap in Nederland.

Wat me amuseert is hoe lang het duurde voor de cent ging vallen dat ik had inderdaad een verrassende overwinning tegen gemeente van Amsterdam had gemaakt.

Op donderdag was ik zeer kalm toen Anja mij de goeie nieuws vertelde en ook toen ik Richie de goede nieuws gaaf, geweldig dat ik  niet besefte wat een prestatie het was.

Goed nieuws dat de bacteriën zijn afgeschaft als gevolg van de lotion en de antibiotica zou fijn zijn, drie keer goed nieuws ook een goeie prestatie voor ons.


















No comments: