Thursday, March 08, 2012

Wednesday, 7th February, 2012. niet te laten beheersen en hier en nu geconcentreerd proberen te blijven



De vrijdag nacht was de laatste keer ik mijn laptop kon gebruiken, aangezien het niet op Zaterdag ochtend op kon starten, ik werd wanhopig, plotseling had ik geen computer.

Een echte smerige schok, meteen, op wat zulk een prettige Zaterdag ochtend scheen, en ik mijn nota's allen klaar had te posten, ik was vrij ontroostbaar.

Ik was zeer verstoord, heb heel wat gehuild, alvorens te realiseren nogmaals dit is voor ons allebei slecht, zodat ik mijn best deed om op te houden, dat ik ook  goed deed.

Grappig hoe dat me altijd verbaast, alsof ik van mijzelf automatisch verwacht dat het ontbreekt, moet ik mezelf constant in die verwachting ook teleurstellen.

Ongelooflijk kon ik ook het hoofd bieden, aan het niet hebben van mijn laptop, en online dagelijks, de hele dag, enkel niet Zaterdag werkt is.

 In plaats daarvan ontspande ik en belde vrienden wat prettig was, het help me, maar natuurlijk had ik het niet vergeten.

Richie werkte voor uren, proberend om mijn laptop ertoe te starten helaas zonder enig geluk, niet op Zaterdag te teminsten.

Zeker niet Zaterdag,ook als wij het zo hoopte dat Richie het zou kunnen oplossen, maar droevig kon hij niet het doen.

Zo moest ik mij kalm houden en proberen om het niet te laten beheersen en hier en nu geconcentreerd proberen te blijven.















Bottom of Form









No comments: