Thursday, March 22, 2012

Beter om in het heden te blijven

 

John Melville



Een betere, maar niet zo een goede dag vandaag, als ik het gisteren wilde; droevig had ik geen grote genoeg darmbeweging, om mij een echt ontspannen dag te geven.

Ik kan het bijna niet geloven dat ik over mijn darmbewegingen schrijf, maar sinds mijn diagnose van MS, en toen mijn mobiliteit stopte, en werd een belangrijke kwestie voor mij.
[
Nadat ik niet kon meer lopen, is het een reusachtig probleem voor mij geworden, niet mobiel, zijn, maakt alles langzamer.

Vandaag is beter geweest, omdat na het tweede bezoek, had ik de darmbeweging, waar ik heb gewacht op de hele week.

Wat een hulp, plotseling is mijn dag veel beter en ik kon van mijn avond eten genieten, wat een prettige verandering was.

Elke dag, is verschillend, zodat het is werkelijk goed, om van elk enig ogenblik dat ik kan, zonder enige gedachten te genieten over wat de volgende dag zal zijn, beter om in het heden te blijven

No comments: