Sunday, March 11, 2012

Heb het geweldige geluk om de liefde van mijn leven en beste vriend, Richie te vinden.


Cyril And Tina And Marleen.



Mijn verjaardagsplannen zijn helaas nu weg voor dit jaar, geen verjaardag- feest, niet in bed, het is een mega teleurstelling geweest voor mij.

Ik ben onzeker of ik in leven zal zijn voor mijn verjaardag volgend jaar, ik wil wel, maar het ligt niet bij mij helaas.

Ik wil hier zijn, vooral met mijn absolute schat Richie, ik kan nog niet mijn groot fortuin geloven om hem in Amsterdam, in April 1989 hier te ontmoeten.

Ongelooflijk ondanks een uiterst kleine miscommunicatie, toen ik een grapje niet begrijp, over chips niet eten in mijn conditie.

Toen ik over het type van conditie vroeg, vertelde hij mij ik was dik; hij scheen verbaasd toen ik boos weg ging, deuren achter mij dicht slaan.

Ik keerde zelfs tweemaal terug om te zien of hij realiseerde dat zijn commentaar me had verstoord, aangezien ik niet gelukkig was dat hij het begreep, ik ging weer weg en ging boos naar huis.

Zodra ik daar was telefoneerde ik hem en eiste dat hij mij kwam zien, wat hij meteen deed; wat een goede man.

Jaren later lachen wij vaak over dit en veel meer van mijn schat's unieke lieve woordjes, die ik zo gelukkig ben om jaren later nog te genieten.

Heb het geweldige geluk om de liefde van mijn leven en mijn soul mate en beste vriend, Richie te vinden.



No comments: