Thursday, March 08, 2012

ik was opnieuw in hier en nu gelukkig.



De Zondag, was droevig geen verschil, opnieuw heel veel werk voor Richie voor niets in ruil daarvoor, jammer aangezien ik veel zin had en graag mijn nota's voor Donderdag evenals Vrijdag wilde plaatsen.

Opnieuw moest ik mij stil en rustig houden, en hopen op een oplossing, zodra het mogelijk is, wat me ergerde was hoe lang het duurde, Richie voelde het zelfde.

Het was zo zeer frustrerend omdat ik niets kon doen om mijn laptop  nogmaals aan het werk te krijgen.

Ik was zeer verdrietig van  het liggen in bed, zou mijn laptop wensen om mij opnieuw af te leiden van het moeten In bed zijn, hopelijk niet te lang, weken en niet meer.

Tijdens het weekend deed ik het goed, maar Maandag, was het niet zo gemakkelijk, een Norman Wisdom film heeft mij één uur afgeleid.

Richie bracht het ertoe om het van de externe harde schijf opnieuw te beginnen, dit heeft ons uiterst gelukkig en hoopvol gemaakt dat nu ik online zou zijn

Droevig gebeurde dit niet tot Woensdag, en toen had ik definitief toegang tot mijn blog, Internet en mijn post, mijn documenten, evenals mijn e-mailadressen.

Ik was zeer gelukkig, het leven plotseling 100 keer beter dan was het geweest, en ik was weer bij, en kon beginnen opnieuw te schrijven, ik was opnieuw in hier en nu gelukkig.

No comments: