Friday, March 02, 2012

Friday, 2 March, 2012. Het was een uitstekend bezoek



Cyril.
 
Vrijdag middag had ik een goede vriendin te bezoek; het was een uitstekend ogenblik, voor een veelgevraagd bezoek, vooral van een goede vriendin zoals Anja.

Het was werkelijk goed om Anja te zien, maar anderzijds is het altijd een genoegen om haar te zien hier, ik had het bezoek werkelijk nodig om mijn geesten op te heffen, en het hielp.

Het terug in bed zij is een zeer smerige schok geweest; Ik probeer mijn beste te doen om positief te blijven.

Ik ben hoopvol, dat de scheur in het oude decubitus litteken, in weken zal helen en niet veel langer, als de laatste tijd zal duren.

Het bezoek van Anja hielp om mijn mening van mijn situatie weg te nemen, goed haar te zien en haar nieuws te horen.

Haar dochter heeft een beurs  om te studieren in Berkeley, in San Francisco gewonnen; Anja gaat haar op 19 maart tot 29 maart daar bezoeken, hoe opwekkend voor hen.

De vrijdag deed mij werkelijk heel wat goed, en ik hoop dat de verhoging die ik kreeg, zal worden herhaald, zodat ik door dit helende proces goed door kom.

No comments: