Friday, March 09, 2012

goede manier om mezelf zo te behandelen.


Roberto Matta


 Het is Vrijdag weer vandaag, ik ben uiterst vermoeid omdat wij gisteren te laat op waren, zo is vandaag een stille dag geweest.

Niet zeker hoe wij dat altijd doen, wij zouden vroeger slapen, en niet betrokken worden bij een interessante discussie met elkaar.

Deze week is zeer moeilijk voor mij geweest, ik probeerde mijn kalmte te herwinnen nadat mijn laptop vorige Zaterdag niet wilde opstarten.

Sindsdien heb ik geprobeerd om mijn nota's van de dagen te posten, toen mijn laptop niet werkte.

Het is niet makkelijk te doen, omdat ik niet zo veel meer kan doen, omdat mijn handen niet meer goed werken.

Deze week heb ik geprobeerd om mijn nota's te posten, tot dusver heb ik niet veel kunnen doen.

Ik zal volgende week verder gaan, tot het is weer gedaan, en zonder mezelf iets te verwijten.

Een goede truc voor mij dat ik dit kan doen en iets dat geeft mij een goed gevoel, om het te bereiken.

Goed om te complimenteren, een goede zaak voor mij om te doen, goede manier om mezelf zo te behandelen.

                                    




No comments: