Saturday, March 10, 2012

ik probeer ook mijn best te doen en slaag gewoonlijk in het om mij geestelijk goed te houden.

 
Louis Aragon

http://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Aragon


Het is Zaterdag middag, rugby op TV, Italië tegenover Wales, ik ben gelukkig om mijn favoriete Welse speler te zien, the hair bear, Alun Jones.

Hij is een briljante speler voor Wales evenals voor Swansea, the Osprey’s, en veel gehouden door rugby liefhebbers, vooral de fans van Wales.

Richie is naast mij en de honden zijn rondom ons; Marleen is op mijn bed aangezien zij dit zelf wilde, deze dagen is het haar plaats bij mij te zijn.

Vandaag eiste zij het als haar recht, dat is het ook geworden sinds onze mooie hond Spike in December 2011 stierf.

Zij heeft het veel meer, sinds de aankomst van Tina geëist, Marleen heeft al de status nodig die zij kan krijgen.

Meestal hebben zij een fijne tijd samen, met af en toe ruzie over een kauwenstok of stuk speelgoed, beter om hen het te laten oplossen, zij haten buiteninterventie

Het kan een spel ruïneren, kan zelfs een goed spel beëindigen, als je iets zal doen, aangezien zij het laten weten in geen onzekere termen door te blijven staren.

En je zult het te weten krijgen, dat je een goed spel heb geruïneerd, maar niet voor lang dat zijn honden.

Zij komen altijd terug, ik probeer ook mijn best te doen en slaag gewoonlijk in het om mij geestelijk goed te houden.






No comments: