Wednesday, March 14, 2012

Positief Resultaat.



Tina and Cyril



  
 
Milou bezocht ons om te controleren hoe de scheur in de oude decubtus litteken helend was, zij was bij om de vooruitgang te zien dat het oude litteken, in twee weken gemaakt had, sinds zij het eerst gezien had.
Zij dacht dat op 28 Maart er zelfs nog meer vooruitgang in het helen zou zijn, en wordt het misschien zelfs totaal geheeld.

Als het is en zodra ik in het opbouwen van mijn zittingstijd succesvol ben geweest, dan zal ik in mijn rolstoel kunnen zitten en als het gaat zonder geen problemen, dan zal ik uit kunnen gaan.

Ik ben optimistisch over het zien van Milou op 28 Maart, hopelijk, zal er een positief resultaat van de goede zorg van Richie sinds 22 Februari, toen hij zag dat een scheur in het oude littekenweefsel was.

        

No comments: