Friday, March 16, 2012

Een fijne verjaardag voor mij



Morgen, ongelooflijk is het mijn 61ste verjaardag, dit jaar zoals elk jaar ben ik verrast bij hoe snel het de17th Maart is.

Vanochtend was mijn eerste verrassing dat de deurbel ging en het was iemand van een bloemen winkel, Richie ging maar vertelde mij niet wie het was.

Hij deed het niet, niet tot hij terug keerde met een schitterende bos van bloemen, en toen Richie de bloemen van Gareth en Paul in water had gezet.

 Ging  de bel opnieuw en dit keer belde was het  een pakje van Gareth en Paul, binnen een mooie glas ketting, citroen body lotion, chocolade bon bons, en Dave Clark Five cds. .

Dan ging nogmaals de bel, dit keer iets van Anja, vier mooie lippenstiften, twee rood, één paars, één pruim was.

Een zeer opwindend begin van mijn dag, en wie weet wat morgen zal zijn, ik hoop dat ik veel verjaardagskaarten en e-mail, evenals veel telefoongesprekken zal krijgen.

Ik weet één persoon die mij morgen zal telefoneren, mijn tante Sigrid van Vancouver, Canada, dat weet ik omdat wij vandaag over het spraken, toen ik haar belde om te vragen of  zij mij dan zou telefoneren.

Ik kan niet nauwelijks, nog wachten niet lang nu, enkel een paar uren en het is helemaal over tot volgend jaar, ik zal morgen van genieten dit is mijn plan. .

En ik verheug me zeer op het, een gelukkige verjaardaag voor mij.

No comments: