Tuesday, March 20, 2012

Ik ben optimisch dat morgen een beter dag wordt

Tina and Marleen



Voor het laatse dagen heb ik een rotte tijd wegens mijn darmen gehad; zo gehandicapt betekent, dat zo iets eenvoudig, zoals gaan naar het toilet wordt ingewikkeld.

Zo had ik opnieuw vandaag een minder aardige tijd, dan had ik vooraf bwdacht, alhoewel Richie mij naar de badkamers nam, ik kon niet veel van een darmbeweging doen dan ik had gehoopt.

Dit gewoonlijk, betekent dat ik geen ontspannen tijd heb, niet met een volle darm zal hebben, aangezien ik dacht vanmiddag ontspannen was aangezien ik dacht het zou zo zijn.

Ik ben optimistisch dat morgen een veel betere dag zal zijn; in feite ben ik vrij zeker het word een veel betere dag zal zijn, ik wil dat het beter zal zijn, werkelijk beter.


No comments: