Monday, March 19, 2012

een mooi zonnig maart maandag ochtend

 
Cyril and Tina and Marleen.
 




Vandaag kwamen de kaarten aan een waar ik op wachtte, een van mijn tante Sigrid in Canada en van Cari, een goede vriendin in Wales

fijn om kaarten in de post te krijgen, ik moet tante Sigrid telefoneren om haar te laten weten haar kaart is hier aangekomen vandaag 19 maart.

Alhoewel zij ervoor had gezorgd dat zij, het in overvloed van tijd verzond, zodat het hier voor 17 Maart kon worden bezorgd.

Vandaag was het aardig om hen allebei te krijgen, droevig is de kaart van Gareth en van Paul hier nog niet bezorgd is, waarschijnlijk zal het hier later op deze week zijn.

Ik heb het gemakkelijk genomen, vooral nadat Mathilde voor onze  fysiotherapie sessie van de Maandag was geweest, die voor me vrij uitputtend was.

Voor het eerst in leeftijden was de hemel blauw en de zonneschijn, werkelijk een mooi zonnig Maart Maandag ochtend.

No comments: