Sunday, March 18, 2012

Dat veel belangrijker is dan een verjaardag.


Tina en Marleen.



Zo gisteren was een stille dag, heb veel verjaardagsberichten op face book, en op mijn blog van vrienden, en vier verjaardags telefoontjes, droevig geen kaarten in de post

Mijn verjaardag was niet de dag, die wij, Richie en ik voor mijn verjaardag hadden gewild, maar de rug van mijn schat was nog zeer pijnlijk en plotseling zonder enige waarschuwing, was zijn huid ook zeer pijnlijk en rood.

Geen verrassingeng,  niet Zaterdag, zij kwamen zeer onverwacht op Vrijdag aan, wat zulk een mooie verrassing was, één, nee, 3 mooie verrassingen van beste vrienden.

Vandaag is een andere rustige dag voor ons geweest, hopelijk volgende week zal Richie zich opnieuw beter voelen, dat veel belangrijker is dan een verjaardag.

No comments: