Wednesday, March 21, 2012

een fijn perspectief.

Tina en Marleen
Vandaag kwam een vriendin, Anne ons voor één uur bezoeken vanmiddag,  een prettige onderbreking voor ons allen was.  

Het was aardig om Anne te zien, jammer om haar zo droevig te zien, ik hoop iAnne zal zich spoedig gelukkiger voelen wanneer het weer aardiger begint te worden, aangezien de lente net beginnt.


Vandaag was een andere ongemakkelijke dag voor mij, omdat mijn minimale darmbeweging mij opnieuw in de steek liet, zodat ik moest tot 21.00 wachten ik eindelijk een had.

Uiteindelijk kon ik zonder constante pijn, ontspannen en eraan denken, dat ik geen goede darmbeweging zonder veel toilet bezoeken kan hebben.

Vorge nacht moest Richie mij naar het toilet nemen, wij waren net op tijd, het was  een reusachtige hulp en het gaf mij een goede nachten slaap.

Hopelijk vanavond zal er geen behoefte zijn voor Richie om mij om 02.00 weer in de ochtend naar de wc te nemen, en in plaats daarvan kunnen wij slapen, een fijn perspectief.

No comments: